Cobra II Reloaded

 

Klasse: Compact Diesel (NTTO National League)
Gewicht: Max. 600KG incl. rijder
Cylinderinhoud: 1905 CC
Motor: Volkswagen 1.9 Liter modified
Zuigers/Kleppen: Volkswagen, modified home made
Cylinderkop: Volkswagen, modified dmv. flowen & race nokkenas
Toerental: Max 8500 RPM
Brandstof: Diesel
Turbo: Holset HX 35
Intercooler: Vloeibaar ijs, gemaakt door Pekka Herlevi Finland
Brandstofpomp: Bosch- Hyperbertje lijnpomp met 9,5 mm plunjers
Achteras: Opel modified
Versnellingsbak: Opel modified
Koppeling: VD Veeken centrifugaal 9''
Vliegwiel: VD Veeken staal
Eindvertraging: Planetaire eindvertraging MF35
Waterinjectie: Afkomstig van Moving Mountains pulling
Achterbanden: Dick Cepek 400-15.5''
Voorbanden: Bergtoys skelter chroom spaak
Vooras: Chroomolybdeen 30mm doorsnee buis
Frame: Gezet, 2mm domex staal
Rolkooi: Chroomolybdeen 30mm doorsnee buis
Remmen: Aluminium remschijven en 2 zuigers klauwen, Wildwood rempompen
Kapwerk: International 5488 1,5mm Aluminium gemaakt door Minimum Risk pulling
Ontwerp: Eigen ism. Marco Mathijssen
Vermogen: Nooit genoeg! 350-400 PK
Bouwtijd: vanaf Oktober 2009
Eerste wedstrijd: Nijkerk 2010! (20 Maart)
 
Hoofd-Sponsoren

Meer Sponsoren

tumblr counter